suju


Followers

Thursday, April 7, 2011

`My New Anak Sedare~

Tanggal 5 April 2011 aku dpat la lgi 1 anak sedare......ni la satu-satunya anak sedare perempuan yang aku ada sekarang(6ti mesti rmai ag)........budak ni lahir x cukup bulan.....die sepatutnyalah lahir lam bulan 6 cm 2 r.......tpi nk wat cm ne die dh x sbr nk kuar.......huhuhuhuhu.......ni pict baby 2....comel cm mak sedare die je kan?????????
 
sebijik muke cm mak die...hahahahahahahah........nk tgk ke gmbar mak die?????jap eh aku cri kan........
 loadinggggggggggggggggggg..................................................................



Ni la mak budak 2............same x muke nyer??????????????????6ti aku cari gmbr laki die plak eh........

Ni la husband die aka bapak budak 2...............huhhuhuhuhuhuhuhuhu

P/s : akak2 aku n aku sendiri bile lagi...hahahahahahah 
 

 

No comments:

Post a Comment